Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Lunaya

I. Postanowienia ogólne
1.1. Sklep internetowy Lunaya, dostępny pod adresem [tu wstaw adres URL sklepu], prowadzony jest przez [Imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres, NIP, REGON, dane kontaktowe].

1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, dostawy towarów, płatności, odstąpienia od umowy oraz procedury reklamacyjnej.

1.3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania ze sklepu.

II. Definicje
Sprzedawca – właściciel sklepu Lunaya.

Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Towar/Produkt – rzeczy ruchome dostępne w sklepie Lunaya.

III. Warunki składania zamówień
3.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu 24 godziny na dobę.

3.2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.

3.3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych. Fałszywe dane mogą skutkować anulowaniem zamówienia.

IV. Ceny i płatności
4.1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

4.2. Sklep akceptuje następujące metody płatności: [np. przelew bankowy, płatność za pobraniem, płatności online – Przelewy24, PayU, Blik itd.].

4.3. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia.

V. Dostawa
5.1. Dostawa towarów realizowana jest na terenie Polski (lub innego wskazanego obszaru) za pośrednictwem [np. InPost, DPD, Poczta Polska itd.].

5.2. Koszty dostawy są podawane podczas składania zamówienia i są uzależnione od wybranej formy przesyłki.

5.3. Czas realizacji zamówienia wynosi do [np. 3-5 dni roboczych], o ile przy produkcie nie wskazano inaczej.

VI. Odstąpienie od umowy (prawo konsumenta)
6.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

6.2. Termin odstąpienia liczony jest od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta.

6.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie (np. wysyłając e-mail lub list).

6.4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

6.5. Zwrot płatności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru lub potwierdzenia jego odesłania.

VII. Reklamacje
7.1. W przypadku wystąpienia wady towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

7.2. Reklamacje można składać na adres e-mail: [tu wstaw adres e-mail] lub na adres korespondencyjny: [tu adres].

7.3. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, opis problemu oraz żądanie Klienta.

7.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

VIII. Dane osobowe
8.1. Administratorem danych osobowych jest [właściciel sklepu].

8.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO wyłącznie w celu realizacji zamówienia i obsługi klienta.

8.3. Klient ma prawo wglądu, poprawiania i żądania usunięcia swoich danych osobowych.

IX. Postanowienia końcowe
9.1. Regulamin dostępny jest na stronie sklepu i może być w każdej chwili pobrany lub wydrukowany.

9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

9.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – zmiany będą publikowane na stronie internetowej.